Jag och cyklar...

Alltså vem är det som har bestämt att jag och cyklar inte ska komma överräns? Jag har alltid otur med cyklar... Har tappat räkningen på hur många gånger jag haft cykeln på reparation i Vasa, och likaså hur många gånger jag cyklat omkull där. Behöver jag ens nämna att jag inte ens suttit på cykeln varje gång jag trillat? Jag behöver bara vara i närheten så går det på tok!

Imorse började jag jobba 5.45. När jag cyklar ner för en backe strax efter att jag farit hemifrån så hörs det "ptssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss" och så har jag ingen luft kvar i framdäket! Så himla orättvist! Jag som redan hade en cykelincident förra veckan. Åååååååååååååååååh, jag hatar cyklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0