Jag vill vara ledig igen!

Idag har jag jobbat, nu var semestern slut... Ska jobba till fredag och när jag är i matbutiken så jobbar man i stort sett hela dagen, eller hela dagen blir i alla fall "förstörd". Börjar som tidigast 8 men innan jobbet sover man.. Sen slutar jag oftast halv 6 eller halv 7 och då känns det som att dagen är slut. Den är ju inte det, men nu har jag duschat, ätit och småpysslat lite och nu är klockan snart 9... Så inte vet jag vad jag ska berätta om för spännande den här veckan inte, är förvånad över att jag redan lyckats producera så här mycket text om den här dagn! Fast det mesta är väl bara svammel :)

Någon som vet vad det här är för frukt? Hittade den i Malaysia, på marken där det en liten stund tidigare varit ett fruktstånd så något ätbart är det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0