Nej jag har inte tid, jag har sommarlov!

Hej och sorry för dålig uppdatering! Har knappt suttit vid datorn de senaste dagarna! Det blir så när man har sommarlov, och jag tycker bara det är skönt!

I torsdags for jag, Peter och två kompisar ut till Silverskär, kikade runt lite och åt god mat.

I den här stugan sov vi, riktigt mysigt!

Mysigt var det också att äta middag på bryggan bakom båthuset i solnedgången!

Vi for tillbaka till stan redan på fredan då det skulle vara ett kalas ute på Silverskär. På kvällen var vi bjudna på middag till några andra kompisar och där tillbringade vi hela kvällen.

 

Igår sov jag och Peter till halv 2 :) hehe, vi var lite småtrötta kan man säga. Då tänkte jag att jag skulle fara och träna så jag bytte och och gjorde mig redo. Men jag tänkte att jag för säkerhets skull ska kolla hur länge gymet har öppet nu på sommarn en lördag, och tur var väl det för dom stängde 14... Så det bliv lite träning på golvet hemma istället. Men nog har jag träningsverk för det ändå idag!

 

Nu har ju RockOff dragit igång och i år jobbar Julia i Paf tältet inne på festivalområdet. Igår skulle dom äta middag på VIP hyllan och så fick dom ta med en avec, så jag blev än en gång bjuden på riktigt god mat, tredje dagen i rad! Mums! Me like it! Artisterna igår var Lisa Nilsson och Petter. Lisa Nilsson var riktigt bra som bakgrundsmusik medans vi åt och Petter spelade riktigt bra han också sen senare. Efter Petter bar det av till Arkens kö som var 45 minuter lång varefter vi traskade runt inne på Arken en stund innan vi hittade till dansgolvet. Det blev ändå en rätt tidig kväll då det blivit många sena tidigare. Men nog sov jag till halv 12 i morse i alla fall! Idag har jag inte gjort annat än suttit i Paf tältet och pratat med Julia! Nu ska jag försöka städa lite inför onsdag, då blir det sushikväll!

Petter

Jag har lite svårt att skärpa mig på bilder ibland :) men det är ju så tråkigt..!

Kul hade vi i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0