Trött

Vilken dag jag hade igår alltså.. Var så sjukt trött hela dan. Efter jobbet la jag mig i soffan ett tag innan jag faktiskt orkade släpa mig till gymet. Men där blev det bara ett halvt pass då maten som jag åt lite för nära inpå träningen hotade med att komma upp. Höll dessutom på att somna på golvet när jag låg och stretchade :) Väl hemma igen gjorde jag inget annat den kvällen än att jag låg i soffan och spelade age of empires!

Helgen till ära jobbar jag, 10-18 både lördag och söndag... Är definitivt inte utvilad och skulle helst bara gå och lägga mig direkt när jag kommer hem från jobbet. Men det går inte, då ska jag festa :) så jag lär ju inte vara mycket piggare imorron :) hehe, men men, så kan det vara ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0