Uppdateringar på G

Hej!

Det var visst ett tag sen sist :) Men jag har knappt suttit framför datorn sen jag skrev sist... Nu ska vi se vad som har hänt. I tisdags for ju jag och Peter ut till Silverskär. Jag hade gärna stannat där resten av veckan, men men, sådan lyx kan man ju inte ha... Hur som helst var det jättehärligt där och kanske jag kan lägga upp lite bilder sen nån dag när jag är hemma och har tid, nu kan jag inte för jag är på jobb och har inga bilder här.

I onsdags var Peter och spelade golf med min pappa, lillebror och mina kusiners pappa. Min kusin och jag gick med och det blev min golfpremiär. Det var helt skoj faktiskt, men tur att min kusin var med :) Kvällen tillbringades i Sjökvarteret där sjödagarna äger rum, i gott sällskap, våde av vänner och dricka!

Igår jobbade jag, morgon, inte så kul att stiga upp... Träffade Jossa efter jobbet och åt min andra bollglass för i år (jag vet, det är lite pinsamt att det bara var min andra...). Ett besök i Sjökvarteret fick avsluta gårdagen också. Idag har jag hunnit sova ut litegrann och varit på stranden. Ett dopp i havet blev det också! Vi har ju trots allt 25,1 grader i vattnet...

Jobbar till 23 ikväll men i helgen är jag ledig. Får se vad helgen för med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0