Varmt, varmare, varmast

Puh, vilken varm dag!! Måste vara årets varmaste, men jag har hört ryktesvägen att det ska bli ännu varmare i början på veckan, och sen först efter några dagar svalare igen... Nå, jag har i alla fall legat på stranden idag, spelat beach volley och badat. Kan verkligen inte klaga, tänker inte ens klaga på värmen, inte när man är på stranden! Sen om det regnar om en vecka så kommer alla att klaga på det, så nä, man ska njuta nu så länge det varar! (får se hur länge jag håller med om det, hehe)

Imorron börjar jobbet på Mariebad, kl. 06.00. Seeeegt.... Ska kanske fixa ett träningskort på Avancia med min nyfunna vän också :) så man har någon att träna med! Får se om det blir imorgon eller senare i veckan, har så ont i ryggen just nu att kanske det är bättre att ta det om några dagar så jag hinner rehabilitera mig lite först :)

Nu tror jag att jag ska lata mig på soffan, titta på nån serie och vänta på att Peter kommer hem från jobbet. Orkar inte titta på fotboll, inte ens fast det är final.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0