På hemliga uppdrag i Ryssland

Blev lite dålig uppdatering här i helgen, men jag har faktiskt två bra orsaker! Den ena är att fredagskvällen tillbringades dels på akuten och sedan i soffan för mys... Och igår var vi i Stockholm hela dagen...

Peter var alltså på ett jobb i fredags och när han kom hem så hade det precis snöat en massa. Så han halkade, eller nej, så var det ju inte. Jag hittade ju ett dokument i hans låda där han hade fått ersättning från finska staten för en skada som han fått på ett hemligt uppdrag som han gjort i Ryssland. När jag frågade så sa han att han inte fick säga. Haha, ja, jag vet inte riktigt hur det var på riktigt men han hade i alla fall ett hack i armbågen som behövde sys. Så där satt vi sen i två timmar på akuten, hungriga och lite fnittriga :)
.
Sen när vi kom hem så åt vi och jag orkade inte börja uppdatera. Myste med vin och goda charkuterier innan vi gick och sova. Och igår var vi då i Stockholm, men det skriver jag om senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0