Höstens första Ollistisdag

Så var Ollis invigt för den här terminen då! Som jag skrev tidigare så hade vi tänkt gå dit ungefär till halv 8. Men strax efter 7 ringde dom och sa att "Nu kommer ni hit, det är 20 meter kö och snart fullt.". Ojdå, inte väntat... Lydiga som vi är så knallade vi till den drygt 20m långa Olliskön och stod sen där i nästan 2 timmar. (Med undantag av några toapauser som vi tog i omgångar hemma hos mig!).

Ett steg från att komma under tak (och då också nästan in) började det droppa lite från himlen. Jag och Ika tog betäckning under hennes halsduk!


Precis när vi kom in under tak öppnade himlen sig och regnet öste ner. Då hade det inte hjälpt med denna tunna duk över huvudet. Men som tur var så klarade vi oss!

Det roligaste med att komma tillbaka till Vasa är självklart att träffa alla kompisar igen!




Lite (små)svettig och rufsig i håret efter några timmar på dansgolvet!


Hehe, jag hade kul, levde mig in i musiken och släppte loss :) Mycket folk var det i alla fall!




Att vara Dj på Ollis är lika kul som att vara gäst!



Lite som väntat så slutade kvällen rätt så tidigt, var hemma redan strax efter 12. Efter en härlig kväll kändes det ok att gå hem då redan! Jag fick sova ut så jag har inte varit trött idag. Dessutom drack jag nog inget efter halv 11 kanske, så jag har mått prima idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0