Ändrade planer!

Det blev lite ändrade planer för min fredagskväll! Skulle ju ha farit ut till Silverskär på kräftskiva med lite folk från jobbet men det blev inte så i alla fall. Och det var nog ganska skönt... Lotta och Svaije for ju idag. Vi har haft två rätt hårda dagar och det plus min förkylning så är jag rätt så slut i både kropp, huvud och hals! Så det blir en lugn kväll för mig idag, för att på så sätt förhoppningsvis ladda batterierna för morgondagen. Men jag ska ändå ut på stan en stund och träffa Vera och se vad dom där Rolandz egentligen är :)
.
Medans Lotta och Svaije var här har vi verkligen inte knäppt många bilder, men tre fina och en rolig har jag i alla fall :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0