Morgonstund har guld i mund

Bland mina vänner och min familj är jag känd för att inte ha det bästa morgonhumöret, om man förfinar lite :) Och nej, jag tycker inte om mornar, i alla fall ska man inte prata med mig före jag har öppnat käften själv mer än "morron...". Men i morse fick jag i alla fall ur mig två leeden, det första när jag körde till jobbet och mötte ett gäng bilar som sniglade sig fram på Svibybron. Det regnade och jag hade mötande bilens ljus i ögonen så jag förstod inte varför förrän jag körde förbi dem; en svan som bestämt sig för att ta en morgonpromenad :D Hihi!
.
Det andra var då jag läste tidningen och kom till serierna. Den här var ju helt klockren!
.
.
Och ni behöver inte vara oroliga, jag är alltid trevlig mot mina kunder! Det är bara familj och vänner som råkar ut för mitt humör :D Och när jag väl kommit igång och börjat prata, ja då är det inga problem mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0