Nu blir det liv i luckan igen!

Lina och jag har varit på en minigolfmatch, som slutade med att Lina vann med 2 poäng! Jämnt var det, och kul! I morgon far kusinerna till Helsingfors och Mummi och Vaari, vilket passar mig ganska bra eftersom jag börjar jobba i morgon. Har ett 9-dagars pass framför mig och jag kan inte precis säga att jag är utvilad :) Det har varit fullt ös ända sen dom kom.
Men nu har jag kommit på hur jag ska lyckas hålla den här bloggen levande under mina 9 dagar på jobb och (förhoppningsvis inte) utan internet hemma; jag tar med datorn till jobbet och bloggar där om jag har tid. Finns ju trådlöst internet och ibland kan dagarna bli lite långa där. Har ju massvis med bilder och massor att berätta från förra veckan, så nog kommer jag ha att göra :)
Men nu ska jag köra hem, och sen sova, vi höres i veckan!
.
Bild från igår kväll vid ÅSS

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fin bild! :)

2011-07-18 @ 13:48:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0