Onsdag, känns som söndag..

Tjolahopp tjolahej! Är hemma hos mamma och pappa nu. Känner mig som att jag har en förkylning på G. Hade ju det för några veckor sedan, men då blev jag av med det, hoppas jag har samma tur nu!
.
Igår var jag, Julia, Jossa och Ellida som sagt ut och åt till Arken Garden. Maten var superb, servicen gick att ifrågasätta lite där mot slutet, men vi var nöjda och tassade vidare till Bellissimo, en ny glassbar. Glassen var god, vinet var inte gott, sällskapet var ypperligt och lokalen var fin men lite stökig. Sen skulle Ellida och Julia fara hem, så Jossa och jag gick mot ÅSS för att möta Peter. Precis när vi hittade honom började regnet ÖSA ner! Det verkligen vräkte ner!!! Stackars Jossa bestämde sig för att cykla hem, hon blev nog genomblöt... Jag, Peter och hans vänner ställde oss under Cikadas tak och ringde en taxi :D Sen blev det ännu ett glas vin på Arken garden igen innan vi gick hem. Och oj vad trött jag var då, sov till 1 idag! Men nu känns det bra! Bortsett från lite preförkylning...
.
Ja just det, det här blev ju ett fint dagboksinlägg... Och inte har jag några bilder från igår heller för jag får inte in dem på den här datorn. Men jag hittade en gammal på mig och Staffan här på mammas dator som jag g´kan dela med mig av :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0