Sliten

Det är verkligen vad jag är idag. Jag var så trött igår kväll att tårarna bara rann! Peter bara skrattade åt mig och sa att jag skulle gå och sova :) Så jag gjorde det! (Jag skrev alltså inte det sista inlägget då mitt i natten utan det hade jag tidsinställt...)
.
I morse då jag vaknade kände jag mig inte riktigt frisk... Toppen tänkte jag, inte undra på att jag varit lite trött då. Nå, jag var i alla fall till stranden, efter att ha varit och hämtat ut lite antihistaminmedicin mot mina värmeutslag som jag har på magen. Ser verkligen inte fint ut och kliar som bara den! Hoppas det lugnar sig lite nu! Sen när jag skulle hem från stranden märkte jag att jag låst ut mig, så jag fick snällt cykla till Nautical och låna Peters nyckel. Då hade jag redan lite bråttom, skulle ju på jobb, och innan det hade jag lite småsaker att fixa. Men jag hann, jag var på jobb 1 timme för tidigt... Så går det när man inte tar sig tid att stanna upp och se efter vad klockan är på riktigt...
.
Så min dag har inte varit så jättebra hittills. Känner mig inte precis bättre nu heller så får se vart det här barkar. Förhoppningsvis vaknar jag pigg och fräsh imorgon då Lotta och Svaije kommer! Annars kommer jag att bli finrexin-missbrukare...
.
"Välkommen till Air Åland det är Fanny"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0