Uppe med tuppen

God morgon! Någon som är vaken? Själv har jag varit det i 2 ½ timme... I hate mornings... Är så himla glad att detta var sista supertidiga morgonen på drygt en månad. På måndag börjar sommarschemat så då börjar man tidigast 7.30.

Igår efter jobbet for jag och hämtade Lina, vi lagade flädersaft, solade och simmade på stranden, åt jordgubbar och städade Ebba och Mayas bur. Sen förde vi dom till mamma och pappa, åt middag där och så for jag på zumba. Efter en välbehövlig dusch drog jag upp Peter ur sängen och traskade iväg till stan för en lösglass. Sen gick vi ner till MSF och tittade på stora båtar, var lite avundsjuka och bestämde oss för att ta en öl på Knorring. Skön kväll! Och jag kom ändå i säng i skaplogt god tid! Men trött är jag ändå!

Nu ska jag ta och checka in lite Helsingforsresenärer! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0