Where to start...

 
Jaaa, jag har så himla mycket som jag inte hunnit med att berätta om för er så jag vet knappt var jag ska börja. Men jag gissar att det är smartast att börja längst bak, alltså den 2 juli.
.
Det som hände då var alltså bröllop. Jag älskar bröllop. Gråter oftast när jag ser det på TV, blir många gånger tårögd bara jag tänker på mitt eget eller vänners kommande bröllop och hoppas alltid att jag inte ska gråta mig fördärvad på mitt eget bröllop. Man kan ju inte vara helt rödgråten då :D
Men det här bröllopet klarade jag mig rätt bra. Ända tills de började spela/sjunga Can you feel the love tonight.. Sen måste jag fälla några tårar. Det var ett vackert bröllop med en lagom lång kyrkceremoni och en fin fest. Peter stackaren måsta jobba, så han kom senare...
.
Jag lägger inte ut några bilder på bröllopsparet, man vet aldrig om de vill det eller inte, men gästerna får ni titta på :P
.
Brudparet åkte häst och vagn från kyrkan till festen, det drömmer jag också om att göra!
.
Sara och Vera var bröllopsfina
.
Vackra blommor, ståtliga killar och festsugna gäster!

.

.

.
.
Nu blir det pizza på Niska, hoppas det smakar, förra gången fick jag soppa till botten... :) Hörs i morgon igen!
Trackback
RSS 2.0