15 maj 2011

Kan ni fatta att det redan är halva maj? Jag tycker att jag alldeles just sa samma sak om april..!
.
Sitter och tittar på ett program på Animal Planet om insekter, och även om jag nu läst ca 20 poäng biologi under det senaste året så måste jag säga att det både äcklar mig lite och gör mig lite rädd för dessa små saker! (som om jag inte redan var det..) Men vilka elakingar dom är! Dödar andra djur för att få sina ägg lagda! Och vad läskiga, lägger ägg under huden på kossor, och hur dom ser ut! Bläää...
.
Kursen som jag gått i helgen är i alla fall slut nu, det har varit en intensiv men mycket lärorik helg, men jag är glad att jag nu får vara ledig några timmar innan jag börjar jobba på Mathis Punkten i morgon. Jag har även fått ett livstecken från Peter så jag vet att han lever och är på väg hem nu. Själv ska jag försöka få mina sista saker på plats, fixa middag och sen ska jag fara till mamma och pappa och titta på hockeyn. Kommer dock att bli avbruten i en förhoppningsvis fortfarande spännande match vid 23 då jag ska hämta Peter från båten.
.
I brist på andra bilder får ni en klassisk solnedgång från båten!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0