2 saker

Det finns två saker som man blir extremt bra på som studerande:
.
- Att rada disk: man kan gå många många dagar utan att diska bara
man staplar disken på rätt sätt. Först sen när allt är slut kan det behövas ett rejält diskpass,
men då måste man ha lite extra tid också!
.
- Att städa: men endast då man borde göra göra skolarbeten istället...
.
Just nu försöker jag mig ju på att göra en hemtent i pedagogisk filosofi... Jag har en tvätt i maskinen, minst två till som väntar på sin tur, jag har vattnat blommor och tänkte också börja torka damm på såna där ställen som man aldrig annars dammar, typ bakom tvättmaskinen... Men där tog jag mig samman och gick och skrev ett blogginlägg istället! :) Men nu, NU ska jag verkligen skriva lite till! På min hemtent alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0