Äntligen fredag!

För det innebär att efter idag är det bara fyra dagar kvar till mitt efterlängtade sommarlov! Det innebär också att jag kommer att adressändra både hos posten och magistraten vilket innebär att jag och Peter äntligen blir sambos på riktigt ♥
.
Längtar ♥ Saknar ♥ Älskar
.
Idag är jag ledig så hela dagen skall ägnas åt plugg! Jippiii! Typ... Nä, men jag har redan hunnit läsa en hel del idag och det går ganska bra, så jag ska ta vara på inspirationen! Det händer ju faktiskt inte så ofta att man är sugen på att plugga... Men först blir det lite lunch! Höres senare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gilla gilla gilla! :D

2011-05-06 @ 20:00:44
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0