De sista bilderna från vappen!

Så här i kylan och i väntan på lite varmare tider igen så tänkte jag dela med mig av lite fler bilder från den förra helgen. Jag tyckte att det skulle bli allt för många om jag lägger upp dom var för sig så jag har gjort några jättefina (enligt mig i alla fall!) kollage!
.
1. Jag och Chriso på mycket gott humör!
2. Bordsdekoration.
3. Marie och någons kniv som ville vara med!
4. Mina bordsgrannar tycks ha en hetsig diskussion, men jag är mest inriktad på maten...
Vid middagen
.
1. När mössan börjar vara på sné så vet man ungefär var på kvällen man är!
2. Vi hade fin bordsplacering där vårt eget namn stod på ena sidan och någon kändis på andra. Man fick inte ta av masken innan man kommit på vem man var.
3. Lotta och jag gav fina rosor till värdinnan, dock ingick inte masken :)
4. Haha, Lotta satt och påtade på ringen och plötsligt sa det "plopp" och så var den i vinglaset :D
Efter middagen
.
1 och 2. Marie och Envik tyckte om både vinet, festen, varandra och kameran! Observera den vackra himlen som jag råkat få med på bild i bakgrunden!
3. Den enda visningsbara bilden efter typ kl. 10. Denna är faktiskt från Sky!
Fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0