Det där med att jobba i affär

Jag har kommit fram till att det nog inte är min grej att jobba i affär... Så här en kortare tid går det bra, men jag skulle nog inte klara av det på heltid, jag skulle gå sönder... Jag får massor med småsår av alla kartonger som ska öppnas, en massa blåmärken av alla kanter jag slår i då jag ska rada upp varor på trånga hyllor, ont i fingrarna av allt slitande i lådor, naglarna går sönder och händerna blir kruttorra. Idag lyckades jag dessutom slå huvudet i en häck så nu har jag en bula i pannan... Tur att jag ska bli lärare och inte butiksarbetare!
.
Nu väntar jag på att en maskin tvätt ska bli klar och sen ska jag kanske till Nautical och kika. Sen blir det nog någon öl också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0