En måndag fylld av glada finnar

Jag är fortfarande alldeles lyrisk över matchen igår! Tänk vad duktiga dom var våra finska lejon! Jag har varit första dagen på jobb på Mathis Punkten idag och man hör pratet om matchen lite överallt, bland kollegorna, bland kunderna och på radion! Ett stort leende sprids inom mig varje gång dom spelar Ihanaa Leijonat på radion :) Jag hade väldigt gärna varit och firat med 100 000 övriga finnar på torget i Helsingfors i kväll...
.
Jobbet gick i alla fall bra, dagen gick jättefort! Idag har jag också, som lovat, skaffat mig ett gymkort! Och tro det eller ej men jag var också och tränade :) Blev ett bodypump pass, mycket jobbigt... Fast jag var starkare än vad jag trodde att jag skulle vara! Men nu är jag helt slut... Fast samtidigt märker jag hur bra träningen är för min kropp, jag har inte lika ont överallt, och mina muskler är mer avslappnade än innan. Min kropp är ett typexempel av hur gott träning gör :)
.
Men här sitter jag och är äcklig, har inte varit i duschen än :) Så jag ska nog gå dit nu så att Peter inte behöver sova breve en stinkbomb i natt! Sen blir det nog sova... Eller kanske lite Animal Planet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0