Helgens planer

I kväll har jag påbörjat en kurs som kommer att vara mina helgplaner. Kursen heter autism och utvecklingsstörning och hittills (4 timmar) har det varit mycket intressant! Det kan man i alla fall se på alla anteckningar jag gjort :)
.
Autism och utvecklingsstörning
.
Just nu sitter jag bänkad i soffan. Det kommer ju hockey! Semifinal Finland-Ryssnlan, och det är så himla spännande! Men oj oj om Finland vinner och måste spela final mot Sverige, då vet jag faktiskt inte om jag vågar titta... Fast jag kommer nog att göra det ändå!
.
Helgen får jag dock tillbringa ensam, Peter är iväg på svensexa hela helgen (nej vi ska inte gifta oss!). Kanske jag far hem en liten stund någon kväll, men jag har lovat Peter att allt ska vara uppackat och på sin plats när han kommer hem så jag har lite att göra :) Fast det är mest småsaker som ska på plats nu, men det är nästan det jobbigaste...
.
Jag tänkte avsluta med en dagens outfit. Jag brukar inte lägga upp det, för jag ser ingen vits med det när jag nu inte har någon speciell klädstil eller är känd, men idag får ni en :D
.
Jacka Vero Moda Leggings Seppälä Skor Stadium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0