Jobba jobba, träna träna, äta äta

Idag har jag tvättat golvet med vitvins vinäger :) Haha, det var ett litet barn som råkade välta ner en flaska från en hylla, och jag kan säga att hela butiken (som inte är så stor...) luktade en bra stund efter det :D Men golvet blev ju rent i alla fall!
.
Efter jobbet hade jag bokat in ett zumba-pass. Kl 18.00 eftersom jag trodde att jag slutade 17.30. Men tji fick jag när jag kom till jobbet och såg att jag slutar 18.30! Så det blev pilates istället, och det fungerade lika bra det med! Det behövde jag nog!
.
HÅller på och lagar middag nu. Känns lite dumt då klockan är över 21 men man måste ju äta! Försökte också ta en bild på Ebba och Maya, men efter 10 försök så var det här den bästa...
.
Dom ville inte sitta still...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0