Konstigt

Nu när jag kommer hem så ska jag äntligen komma igång med träningen igen, det ska bli så himla skönt! Om en vecka ska jag gå och fixa ett träningskort! Dock så har jag träningsvärk i övre magmusklerna idag. Och jag har inte gjort något, verkligen ingenting! För jag tror inte att packa, läsa på tent och skriva tent borde ge träningsverk där... Det känns när jag hostar, men jag har inte hostat så mycket att jag skulle ha kunnat få träningsvärk av det heller. Om jag nu inte är så otränad att jag får värk av 5 hostningar per dag.... Hoppas inte det... Men nästa vecka ska jag i alla fall träna så hela kroppen värker :) Då ska jag pinas!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blir det Träningsverket? :D

2011-05-10 @ 16:44:44
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0