Ledig dag

Idag är jag ledig! Tänk att man inte kan uppskatta de lediga dagarna mer då man inte gör annat än att vara ledig :) Hittills har jag dock bara hunnit med ett core-pass på Avancia, och lunch och dusch.. Men nu ska jag sätta igång med hemtent ett av två.
.
Peter jobbar på som vanligt på Nautical, städar och fixar för att få allt klart till öppningen, spännande! Så jag har all tid i världen att göra mina tenter utan att bli störd. Problemet är bara att jag oftast jobbar bättre då Peter sitter bredvid och jobbar/tittar på TV/spelar data eller bara är hemma. Dessutom skulle det vara kul att se han lite mer :D Men men, sånt är livet, jag är glad och nöjd med det ändå! Dessutom kom Julia hem igår, kom kom alla vänner, nu börjar sommarlovet på holmen!
.
Vi kallade oss Blunder vi 4 på den tiden då vi fortfarande tävlade som ett lag i simning!
(Undrar varför?!! Hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0