Lyckat

Så här fint hade min kära sambo dukat upp igår
.
.
Och så här fina var blommorna i vas:
.
.
Så i morse när jag steg upp kunde jag inte förstå hur dom redan vissnat så mycket!! Bladen hängde och blommorna hade nästan börjat tappa sina kronblad. Så dålig är jag väl ändå inte på att sköta om blommor!?! Tills jag kom på att jag glömt att sätta vatten i vasen... Hur kan man glömma det?
Dagens lärdom är helt klart att kom ihåg att sätta vatten i vasen med de fina blommorna!
Men nu har dom i alla fall fått vatten och jag har skurit av ändorna så att dom kan suga i sig riktigt ordentligt, så nu mår dom lite bättre igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, tusikens! Men det är ju inte så lätt att komma ihåg vatten heller ;)

2011-05-13 @ 22:53:31
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0