Min dag i bilder

På väg ut ur Vasa, med ett leende på läpparna :)
.
Vi stannade till vid Lankoski, det rinner en fin å där som det finns ett café vid, men det var inte öppet...
.
Sen kom vi till båten! Som alla säkert märkt så har det varit sjukt varmt idag! Så himla skönt! Så vi var ute på däck i en timme efter att båten farit (den far 21.00)
.
Nu borde jag egentligen renskriva en skoluppgift, men jag tror jag sparar det till imorgon, något ska jag väl ha att göra då! (Förutom att packa upp 4 resväskor plus en massa kartonger och påsar!)
Och föresten så tror jag att jag kom på varifrån jag fått träningsverk... Det är så pinsamt att jag nästan inte vågar skriva det, men här kommer det: jag har lyft alla mina väskor och lådor genom fönstret till pappa så att han kunde packa bilen... Och då var kanske 5 riktigt tunga... Usch så dålig jag är! Men jag lovar, på måndag börjar förändringen! Och som svar på Hannas fråga om det blir Träningsverket så nej, Avancia erbjuder ett lite billigare pris så tyvärr blir det att träna där... Hade varit kul med en träningskompis som kunde peppa denna slöfock lite!
Nu ska jag åka båt lite till, sen ska jag åka lite bil, och SEN! Sen ska jag hoppa in i en efterlängtad famn! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, ja det är konstigt vilka grejer man kan få träningsvärk av :P Jag fick världens träningsvärk i armarna efter att vi hade åkt ring efter Jockes båt förra sommaren, haha :P

Tråkigt att det inte blir Träningsverket, men jag förstår att du väljer det billigaste. Jag har rabatt från jobbet så då är det inte så stor skillnad och så känner jag fler som går på T. :)

Välkommen hem!

2011-05-10 @ 23:43:34
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0