Problem

Jag har ett problem.. Ett mycket stort problem.. Igår kväll började det klia under foten på mig. Och det kliar fortfarande! Nu är det andra problemet att jag kliat så mycket att det har börjat göra ont. Vad ska jag göra?
.
För övrigt har jag jobbat på idag också. Det var en rätt så långsam dag så det var lite tråkigt... Sen var jag och tränade trots att jag inte alls hade lust. Men jag tog mig själv i kragen och körde ett hårt gympass ändå, och det gick bra! Så nu känner jag mig nöjd! Har faktiskt tränat 4 gånger den här veckan, det är ganska bra tycker jag! Nu ska jag boka lite pass för nästa vecka och sen hoppa i duschen. Fastnade i soffan på väg dit... (hur kommer det sig att man gör det väldigt väldigt ofta?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0