Råttan var för svår för mig :(

Det blev inte jag som dissekerade råttan (se förra inlägget). Jag trodde att det skulle vara ok, men när jag väl tog den i handen så kände jag att det här är allt för nära Ebba och Maya för att jag ska vilja skära i det... Så Svaije fick göra det den här gången också.
.
Mina två små älsklingar! (som jag nu också vet hur ser ut på insidan...)
Mina två små gerbiler
.
Efter skolan gick jag på stan på lite ärenden, men inget av det jag skulle ha fick jag med mig hem.. Och inget annat heller för den delen så det var ju bra! Känner mig fortfarande som en tickande bomb när det gäller förkylningen. Idag är det dock lite värre men det kan ju bero på gårdagskvällen. Även om den var lugn och rätt tidig så är jag trött idag. Men jag ska försöka rycka upp mig för nu är det plugg som står på schemat. Ska bara gå och posta morsdagskorten först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0