En fullspäckad men ack så rolig, skön och avkopplande helg!

Hej hopp galopp! Nu är jag här igen! Men usch vilken dålig uppdatering det är här i bloggen... Och jag kan nog lova att det kommer att vara det i en vecka till... Jag hinner inte riktigt med det här när jag jobbar så långa dagar och sen tränar... Men jag är bara kvar en vecka till på matbutiken så sen borde det bli lite bättre!
.
I dom fina jobbkläderna
.
Men hur som helst så har det varit galet skönt att vara ledig i helgen. Jag har sovit ut, varit på loppisrunda med mamma, planterat om krukväxter med mamma och sen igårkväll kom Julia och Ellida hit. Vi lagade tacos, drack vin och pratade. Lite senare kom även Hanna och Dixie. Vi blev hemma hela kvällen, mycket trevligt! Även om vi skrämde upp varandra rejält med en massa spökprat!
.
Idag har jag varit och handlat med mamma och om en stund ska jag sy lite olika saker som är sönder/behöver sys om... Pappa är här också och fixar vår lavoar som jag lyckats få att läcka... Snäll pappa! Och duktig pappa; han spräng Stockholm maraton igår och slog pers med ca 40 minuter! Hans nya tid lyder 3.37.nånting. Jätteduktigt!
.
Men nu vet ni lite vad som hänt. Och ifall jag inte uppdaterar så flitigt så kan ni i alla fall dra slutsatsen att det inte händer något mer spännande än att jag är på jobb eller och tränar. Eller äter eller sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0