Åh min stackars mage...

Min godisstrejk tog ju slut i fredags och oj vad jag längtat! Fast sen när jag väl fick äta godis och sånt igen så var jag inte lika sugen :) Men ikväll tog jag i alla fall lite söndagsmys med chips och dip. Och nu känner jag mig som en rund boll... Ni vet säkert hur det känns när man önskade att man hade en dragkedja på magen som man kunde öppna och plocka ut lite av innehållet :) Meeeen, jag får bara vänta tills det går över... I morgon tänkte jag hur som helst berätta lite vad den här strejken ändå har gett mig, för det är ganska mycket! Nu ska jag försöka få tag på pappa. Om en vecka sitter vi nämligen i Åbo hamn och väntar med spänning på att få köra ombord på båten!
.
Som sagt, mycket skratt under tjejkvällen igår!

Kommentarer
Postat av: college essays

You had really great time there as I can guess!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0