En bra start på veckan

I ett år tränade jag och Lotta väldigt flitigt på Lady Line. Vi inte bara tränade där, det var som terapi för oss :) Vi satt länge i bastun och diskuterade allt mellan himmel och jord och kände oss som nya människor när vi gick därifrån! Men sen gick kontrakten ut och vi hade inte längre råd att träna där :( Men, idag tog vi oss dit igen och gick på vårt favoritpass, spinnpump. Vi cyklade som idioter i en halv timme, och lyfte dom där förbenade vikterna i 45 minuter. Vi solade solarium, satt i infrabastun och tillbringade ännu lite mera tid i dusch och omklädningsrum. Allt som allt var vi där i 4 timmar :D Men härligt var det!
.
Vi gick därefter och åt en sen lunch, ventilerade fler tankar och avslutade vår dejt med att ge blod! Eller ja, jag gav blod och Lotta satt förskräckt och tittade på :) Men nog var det en bra start på veckan! Min sista vecka...
Jag ville inte riktigt fastna på bild så jag gömmer mig lite :) Men ni ser väl mitt fina bandage? När jag var liten var jag alltid avundsjuk på mamma och pappa för att dom fick ha bandage om armen när dom gett blod, idag fick jag också ha ett! Fast jag vet nog inte om det är så häftigt med just bandaget... Att ge blod är däremot något som alla som kan och får borde göra!

Kommentarer
Postat av: help coursework

In my opinion it was really good for you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0