Gammal och lycklig

Det finns många saker som gör mig lite extra varm i hjärtat, men det finns en sak som kanske är lite annorlunda :) Alla vet ju hur underbart det är att sitta i cafét på Viking Line och lyssna på den finska dansbandsmusiken... Inte så bra.. MEN, jag måste säga att jag blir så glad när jag ser alla gamla människor som är på kryssning, har klätt upp sig i sina finaste kläder och är där endast för att dansa till denna finska musik. Deras leenden, skratt, roliga kommentarer och halvskojjiga skämt :) De ser så lyckliga ut, och jag kan inte låta bli att bara sitta och le. Så vill jag också vara när jag blir gammal, lycklig och glad.
.
Fina mormor och morfar några år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0