Idag börjar jag mitt nya liv...

...som graduskribent. Gradu är en förkortning på pro gradu avhandling, eller som man också säger, magistersavhandling. Om mindre än 6 månader ska jag vara Pedagogie magister. Fint va´! Men innan det ska jag läsa massvis med litteratur, göra en undersökning och skriva en bok på ca 100 sidor. Det kommer att vara jobbigt och stressande, men förhoppningsvis lite kul på vägen också! Nu vet ni i alla fall vad jag gör om jag inte uppdaterar, då skriver jag så fingrarna glöder! Men allra först ska jag börja med att hitta motivationen. Den har rymt...
.
För ca 1 år sedan då jag blev pedagogie kandidat (alltså ingenting egentligen)
fick jag till det här häftet på ca 40 sidor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0