Kokkooo!!??!!!

Hallååååå...!!! Någon där? Det har varit lite tyst här några dagar men får se om det blir en ändring på det nu. För att kort sammanfatta vad som hänt de senaste dagarna (sen i söndags) så har jag jobbat i matbutiken, varit trött, packat upp och plastat in lite växter. Idag var jag ledig, förutom nu på kvällen då jag var och tränade elitgruppen (simning för de som inte vet vilken sport jag sysslar med). De har shirt-week vilket innebär att de simmar med t-shirt hela veckan. Svinjobbigt, är mycket glad att jag står på kanten...
.
Privatmodellade lite för en som ville träna på att ta bilder i vattnet för några år sen. Superkul! Skulle gärna göra det igen! Bilderna blev riktigt fina tycker jag. Kul att ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0