Min första dikeskörning :)

Så var den oskulden tagen... Så lätt det gick! Alla kan ju se att jag försökte köra förbi leran så att vi inte skulle fastna i den, men ajaj det for lite fel åt det andra hållet :D Men ingen blev skadad, varken människa eller bil och vi fick till slut lite draghjälp upp ur diket!
.
I dag har jag äntligen tagit hem Ebba och Maya. Även där blev det ett litet äventyr då de fick springa på golvet en stund hos mamma och pappa innan jag satte dem i transportburen och for hem. Ebba hittade nämligen ett hål i golvet som mamma och pappa glömt bort, och vips så hade vi ett stycke råtta under golvet!!!!!!!!! Ni kan ju gissa om paniken kom smygande då.. Men som jag trodde så kom hon ju nog upp därifrån ganska snabbt och nu är dom båda tryggt i sin bur i köket!
.
Men nu får det räckamed spänning för den här helgen. Nu ska jag vila upp mig framför TV:n.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jäklar, du har ju haft en massa action i helgen då! :P Vad har du för dig imorgonkväll? Tänkte om du skulle vilja komma över på lite fika? :)

2011-10-30 @ 19:50:34
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0