Mycket spännande på gång

Usch vilken grå dag det är idag. Jag kände det redan när jag for på jobb 5.30 i morse, och jag hade inte alls lust att stiga upp vid 9 som jag skulle. Så jag gjorde inte det. Och tur var väl det för det resulterade i att jag fick frukost på sängen! Vilken lyx!
.
Förmiddagen har jag spenderat i telefon. Jag har beställt 7 olika vaccin som jag ska ta. Varför? Jo om ni minns detta så har det något med det att göra :) Snart snart får ni veta, jag vill bara få lite mer klart först. Fast många av er vet redan :)
.
Idag ska jag på 2 föreläsningar med samma man. I mitt slutarbete ska jag utvärdera ett projekt, Livslångt läsande, som pågår i en skola här på Åland, och många av deras idéer grundar sig på den här mannens tankar. Lars brink heter han. Sen efter kvällens föreläsning ska de ut och äta och jag får följa med om jag vill! Får se sen :) Men så här ser jag ut i dag i alla fall, har inget annat bättre att lägga upp just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0