Nästan hemma

Alltså internet på båten brukar vara segt, men idag är det nog rekordsegt... Är i alla fall på väg hem nu. Hem på riktigt. Åland har alltid varit det som jag kallat hem, har jag varit i Vasa har jag sagt att jag ska åka hem, och har jag varit på Åland har jag sagt att jag ska till Vasa. Hittills har det inte kommit några tårar idag, kanske alla kom i fredags på Ollis... Fast jag tror inte det... Det värsta är att lämna alla vänner :( Meeeeen, jag vet ju i alla fall var jag har dem! Än så länge så kommer alla att vara där ännu det här året så när jag far upp så är dom där :) Sen om ett år blir det värre, när alla börjar fara åt olika håll... Ni andra får inte bli klara! :D
.
Men på tal om något helt annat. Jag och pappa åt på Rosso i Åbo, vi delade en pizza. På min halva var det vitlök men inte på pappas... Och jag säger då bara det, tacka inte ja till den vitlöken om dom frågar!!! Det var inte gott, det var alldeles för mycket och nu kan jag inte bli av med den äckliga smaken! Blääää för pulvervitlök!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0