Nu är det nära

Nu börjar det verkligen kännas lite mer det här med att jag ska flytta från Vasa på söndag. I morse slog det mig att i morgon ska allt packas in i skåpbilen och det kommer bli så tomt så tomt... Det är visserligen tomt redan nu, och har varit det rätt länge. Det går snabbare om jag räknar upp de möbler jag har än de som jag inte har :) Igår sålde jag min digibox och micro så jag kan inte se på TV eller värma något i micron. Tänk bara vilken tur att jag kom på det i affären idag när jag tänkte köpa micropopcorn till kvällens fest :) För ja, vi ska vara här, i min tomma lägenhet. En sista fest.
.
Men mer om det senare. Nu ska jag ta hand om min frys som knakar och brakar då isen släpper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0