På jakt efter 80-talet

Det uppdateras lite dåligt här just nu tycker jag. Men det beror helt enkelt på att jag just nu inte riktigt har tid... Den här veckan har jag plötsligt fullt upp mest hela tiden, och däremellan kommer jag inte ihåg att blogga.
.
Men idag har jag i alla fall varit på loppis. Besökte den nya, Suvikirppis, helt bra! Målet var att hitta en outfit till fredagens 80-talskväll på Ollis. Lyckades det? Ja. Får ni se det? Nej. Inte nu i alla fall, kanske sen :) Även ett par fina skor fick följa med hem, men mer om det i morgon. Jag lovar att jag ska uppdatera med ett inlägg om skor i morgon, om inte så lovar jag att ha på mig de där 80-talskläderna en vardag inom kort :) Inga bilder i d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0