Rösta rösta rösta

God morgon!
Efter att jag hade publicerat förra inlägget så insåg jag att jag redan hade skrivit två inlägg som handlar om julen, innan november ens har kommit! Hehe, jag hinner ju med många till! Det här ska dock inte handla om julen. För i dag är det val. I dag är det både lagtingsval (Ålands riksdag, kolla här för lite historia och beskrivning!) och kommunalval. Jag kan säga er att det inte var lätt för mig att bestämma mig för vilka jag ska rösta på då jag inte var det minsta insatt för en vecka sen då jag kom hem. Har inte följt med alls... Men efter att ha läst runt lite, pratat med min familj och så så har jag nog bestämt mig! Så bara pojkvännen vaknar så ska vi iväg och rösta! Glöm inte att göra det ålänningar!!!
.
Från Gustav Vasa dagarna i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0