Sådana här dagar skulle det vara kul att ha hund!

Peters föräldrar for till Sverige i morse för att vakta barnbarnen sina. Så nu är jag och Peter hundrastare! Var ut på en promenad med söta Albert tidigare i dag, och vädret är ju alldeles underbart att vara i! Sådana här dagar skulle jag alltså kunna tänka mig att ha hund i. Men sen kommer de där regniga kalla äckliga dagarna när man inte vill sticka ut ens ett litet finger utanför dörren... Då vill jag inte ha hund... Hoppas det blir en fin helg! Men först, lite jobb. Blir dock bara ca 2 timmar på Air Åland, så det är skönt!
Men man måste ha ganska mycket kläder på sig nu, snart är det vinter!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken tur att vi snart har en liten valp som behöver sällskap ;D Och när det regnar är det tur att den inte behöver några långpromenader, och Dixie hatar regn, haha ;)

2011-10-16 @ 20:54:50
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0