Som utlovat: skor!

Loppisrundan igår slutade ju med att jag fick med mig ett par skor hem! Dessa är tyvärr sommarskor, tyvärr för att jag ju inte kan använda dom nu... Men sen till sommaren, då blir det fint!
Tidigare i höst köpte jag även ett par nya skor från H&M. Dessa är dock höstskor så dom kan jag ha nu :) Det roliga med dom är att om man tittar noga på den första bilden, den som är fotad uppifrån, så ser det ut som att jag har dom på fel fot :) Det syns inte lika bra på fotot som i verkligheten, men jag tror att det beror på den sydda sömmen på insidan av skon!

Kommentarer
Postat av: Henni

Höstskorna år så snyggaaaaaaaa! Jag vill också ha!



Och vilka söta skor dom där från loppisen! :) Riktiga sommarskor :D

2011-10-06 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0