Tisdag på Åland

Jag tycker inte om att packa upp ensam. I alla fall inte när man gör det i en redan möblerad lägenhet. Vad ska fram, vad ska bort, hur får man plats med allt? Det bästa vore om Peter var med och bestämde, men hittills har han bara jobbat, så jag tror jag tar en paus i uppackningen tills i morgon kväll så kan han hjälpa till.
.
I kväll ska jag vara tränare för första gången på drygt 2 år. Och dessutom för elitgruppen... Men det går säkert bra, jag har fått ett färdigt program så det är bara att tuta och köra! Jag är mest bara glad att jag inte behöver simma själv :D Provade lite igår, men det resulterade i 5 minuter simning innan jag gav upp... En annan gång!
.
Det är föresten en mycket vacker höstdag här i dag! Solen skiner, det är friskt i luften och ganska kallt. Borde nog har varit på en promenad idag... Men nu är det för sent. Simhallen kallar.
.
Från i fredags, 80's på Ollis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0