Veckans sista

Det är många "sista gången" just nu. Här har jag listat dem från veckan som gått:
  • Natten till måndagen sov jag sista natten i min egen säng.
  • Igår var jag sista gången på babysim här i Vasa.
  • Igår var jag kanske sista gången hos Svaije och Jannika.
  • Idag jobbade jag sista dagen på simhallen.
  • Och i morgon börjar min sista vecka här i Vasa..................
Jag känner inte så mycket om flytten ännu. Varken bra eller dåliga känslor, eller kanske både och. Jag undrar dock när jag kommer att fatta allt? Före jag flyttar? Efter att jag flyttat? En vecka efter? En månad? Eller först i vår någon gång? Jag kommer ju ändå att komma upp till Vasa några gånger till, så jag klipper inte banden helt fastän jag flyttar...
.
Igår var vi i alla fall hos Jannika på tjejkväll. Vi åt goda cupcakes och kakor, drack vin, skrattade och spelade spel. En mycket bra kväll!


Kommentarer
Postat av: courseworks

As I can guess it should be interesting evening!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0