5-4-3-2-1

Vi kör vidare på listan. Det här är det sista, jag lovar :) Men kanske ni fått veta något nytt om mig!

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp:

- Smör
- Mjölk
- Citron
- Grönsaker
- Parmesanost

Fyra saker du inte kan vara utan?

- Familjen och vännerna
- Sömn
- Godsaker
- Min kalender

3 saker du inte äter:

- Likörgodisar
- Kokta bruna ärtor, ni vet såna man brukar ha på julbordet. Ett år glömde mamma och pappa dem, vilket vi barn märkte. Men ingen av oss sa något förrän efter maten, hehe.
- Kornflakes. Det bara står där i hyllan och samlar damm. Man får ju liksom inte ut något av det, varken i smakväg eller i mättnadskänsla.

Två saker som gör dig glad:

- När saker och ting går min väg
- Trevligt sällskap

En sak du gör flera gånger i veckan:

- Påminner mig själv om att komma ihåg mig själv...


Kommentarer
Postat av: Julia

ketchup då????!!

Svar: Ja just ja!!! HUR kom jag inte på det? Men ja äter de ju faktiskt till makaronilåda :)
Fanny

2012-09-30 @ 13:24:59
URL: http://notinkansasanymore.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0