Antingen eller

Vi fortsätter med lite lista här då jag inte har något annat att skriva om just nu. Inte tid heller för den delen :) 

Antingen eller:

Storstad eller landet: Landet. Men jag trivs nog allra bäst i den småstad där jag redan bor.

Hamburgare eller pizza: pizza

Kött eller fisk: svårt... En god biff slår allt, men det är lättare att få en god bit fisk... Men säger nog kött ändå, ifall man ska välja bland top notch alternativen.

Hund eller katt: katt

Aftonbladet eller Expressen: Expressen

McDonalds eller MAX: Svårt att säga då jag ätit på MAX kanske 2 gånger... Och McDonalds, näe....

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: Charter, fast helst åker jag på en egenarrangerad resa.

På Zanzibar i våras ♥

Hemlandet eller Utlandet: Det beror ju på vad det syftar till. Att bo: hemlandet, att resa i: utlandet.

Sport eller nyheter: nyheter

Hockey eller fotboll: hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: har ingen betydelse

Sommar eller vinter: sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0