Birthday girl

I dag är dagen då dom säger att jag ska bli gammal. 25 år. Måste dock säga att jag faktiskt inte känner mig ett dugg äldre än i går, så jag tror att alla andra ljuger :) Dessutom är jag sådär barnsligt förtjust i att fylla år! Det är en lite småmagisk dag då man får lov att känna sig lite speciellare än vanligt. Dessutom älskar jag att ställa till med kalas! Baka goda kakor eller nåt annat gott, bjuda över folk och njuta av det goda livet.
 
Det här är jag just nu, glad och nyduschad. Nu börjar det bli dags att fixa sig lite smått för om några timmar ska jag hämta två filurer från båten och sen lär det bli full fart hela dagen lång!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att det inte bara är jag som är barnsligt förtjust i födelsedagar! Christofer tycker det är fånigt medan jag ÄLSKAR födelsedagar och också bjudningar av alla de slag! :D Och grattis igen förresten! :)

Svar: Hihi ja de e tur att de e nån som förstår :)Tack!
Fanny

2012-09-15 @ 15:00:17
URL: http://haanabanaana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0