Hälsningar från sjukstugan

Jepp, här leker vi sjukstuga. Eller vi och vi, det är jag som gör det. Vaknade upp med feber och värk i kroppen i går morse och det blev bara värre och värre under dagen. Det var år och dar sen jag var så dålig... Men i natt svettades jag som en gris och är mest bara lite svag och illamående i dag. Tråkigt sätt att fördriva helgen på dock! Som tur är så har mamma och pappa varit här och underhållit mig lite.
 
I morgon har jag tänkt en mig en sväng ut till stallet, om jag orkar. Det var länge sen jag var där så det skulle vara jättekul! Fast först måste jag planera lektioner och skriva en artikel... Jaja, dagen är lång :)


Nu ska jag börja ringa runt till lite släkt och vänner och bjuda in till kalas!!

Kommentarer
Postat av: lotta

om du mått så dåligt ska du absolut INTE fara till stallet och göra dig sjukare! vila vila vila hördu! krya på dig <3

Svar: Hihi, too late :) Men ja ha mått finfint idag! Snabbt insjunknande, snabbt tillfrisknande! Men tack ändå <3
Fanny

2012-09-02 @ 12:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0