Kalas för hela slanten



Den här veckan är fylld av kalas! Jag firar inflyttning, examen och födelsedag. I går kom släkten över och det var hur trevligt som helst. Bjöd bland annat på dessa krustader fyllda med creme fraiche med/utan pepparrot och lax eller rom. Mycket goda, tack för receptet Jossa!

I morgon kommer vännerna hit för en helkväll fylld av godsaker både i form av mat, dryck, skratt och sällskap! Känner på mig att det kommer att bli alldeles suveränt! Nu ska jag fortsätta med tillagningen av gubbröra. Trevlig helg till er alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh GUD vad goda de ser ut!!! Dreglar lite... :) Jag har en exakt likadan bålskål förresten, hihi, himla fin och bra är den :)

Svar: Ja de var jättegott! HIhi, världen är liten :) Fast den där skopan (kommer inte på vad det heter nu....) så tycks inte vara så bra, den råddar jättemycket, gör din också det?
Fanny

2012-09-14 @ 20:16:08
URL: http://haanabanaana.blogg.se
Postat av: Anonym

om nom nom!!

2012-09-16 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0